12/12/12

HOMENAXE A CELSO EMILIO FERREIRO

(DENDE AS AULAS DE PRIMEIRO DE PRIMARIA)

Hoxe ás 12:00h do 12-12-2012 no CPI de MOSTEIRO faremos unha homenaxe ao escritor galego Celso Emilio Ferreiro no patio cunha lectura colectiva dun poema seu.

No día de hoxe moitas escolas galegas conmemoran en diversos actos o centenario do seu nacemento.

Ademáis, os compañeiros da ESO visitáronnos esta mañá nas aulas de primaria para agasallarnos con outro poema.

Os de primeiro tamén queremos compartir algo…

Atopamos unha canción recitada pola personaxe Shin Chan que nos gusta…

…porque sí!

… e porque algunhas das súas frases parecen estar inspiradas nas verbas de Celso Emilio!

Letra:

Chasca rachasca rachás

Ai lalelo ai lalalo o galego hai que falalo.

Chasca rachasca rachás

Ai lalalo ai lalelo o que é meu teño que defendelo.

Chasca rachasca rachás

Falo galego porque quero,

porque me gusta e porque me peta.

Falo galego porque sí…

Chasca rachasca rachás.

Porque me sae de alí.

Digo de dentro senón o digo rebento!

Chasca rachasca rachás. Chis pun!

Canta connosco!

 

No hay comentarios: